Zdravím všechny knihomoly a milovníky fantasy na mém blogu!

ZDRAVÍM VŠECHNY KNIHOMOLY, MILOVNÍKY FANTASY A FANOUŠKY HARRYHO POTTERA NA MÉM BLOGU!

-MajdaV-

neděle 10. července 2016

VÍTEJTE na mém blogu!


Knihomolové a milovníci fantasy VÍTEJTE NA MÉM BLOGU!

Všechny vás srdečně vítám na mém blogu! Jmenuji se Majda a ráda bych vám o sobě pro začátek něco řekla. :) Chci jen dodat, že na blogu se budu zabývat zejména knihami a fantasy, ale možná se tu časem objeví i něco jiného. :)

Pár informací o mně:

      - Jak jste si už asi všimli...MILUJI KNÍŽKY! 
      - Jsem velký fanoušek fantasy a Harryho Pottera.
      - Mám ráda zvířata a hlavně psy.
      - Miluji draky!
      - Jsem introvert, ale s tím asi nic moc nenadělám :-(
      - Ráda chodím do knihovny.
      - Svůj volný čas trávím čtením, procházkami, posloucháním hudby, ,,výletováním" atd...
      - Chodím do ZUŠky na keramiku a na kytaru.
      - Mám dvě zvířátka :)
      - Ráda píšu příběhy --> Wattpad

Doufám, že se vám můj blog bude líbit a v případě dotazů, popřípadě spolupráce mi můžete napsat na můj email

MĚJTE SE KRÁSNĚ!

-MajdaV-
   


 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat